ה"גל הפתוח" בקול חי: כל הראיונות, ההספדים והדיווחים • האזינו

אתר קול חי No Comments on ה"גל הפתוח" בקול חי: כל הראיונות, ההספדים והדיווחים • האזינו

משדר מיוחד עם כל הקולות, ההספדים והדיווחים לקראת מסע הלוויתו של מרן חכם שלום הכהן זצוק"ל

צילום: קול חי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משדר מיוחד ב"קול חי": גל פתוח לקראת מסע הלוויתו של הכהן הגדול מאחיו, נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום הכהן זצוק"ל, שנסתלק לבית עולמו במהלך הלילה וייטמן אחר הצהריים בבית העלמין סנהדריה.

הרב שלמה ישר, תלמידו המובהק של מרן חכם שלום הכהן זצוק"ל, שוחח עם הרב משה בן לולו על התחושות לאחר לכתו של מרן.

הרב יצחק בצרי דיבר במשדר על "הדמעות שמורידים על סילוק הצדיק ש"הן כמו הדמעות שנשפכו על חורבן בית המקדש".

הרב מסעוד אלחדד שוחח עם הרב בן לולו על דמות הענק של מרן חכם שלום זצוק"ל.

רבה של ירושלים, הגאון הרב שלמה משה עמאר ספד בשיחה עם "קול חי": "עשרות שנים הוא ישב בצל עץ החיים, לא חיפש גדולה לעצמו. העמיד עשרות ומאות ואלפי תלמידים ובהם גדולי תורה ויראה. שמו נודע בכל העולם. מרן הרב עובדיה ע"ה היה סומך עליו בכל דבר".

מנכ"ל ש"ס, חה"כ חיים ביטון בגל הפתוח: "אנחנו לא ממש מכילים את זה עדיין. אלה שרידים אחרונים מתקופה שהולכת ונעלמת. הנחמה היחידה שיכולה להיות זה ביאת משיח".

ראש העיר ירושלים התייחס להיערכות ללוויה: "כל העבודות על ציר הרכבת בר אילן מופסקות החל מעשר ונעשה הכל על מנת שכל מי שירצה יוכל להשתתף במסע הלוויה".

מזכיר מועצת חכמי התורה, חה"כ הרב יואב בן צור ספד בשיחה עם "קול חי": "ההנהגה שלו הייתה מצד אחד רחמנות על כל עם ישראל ומצד שני לחם את מלחמתה של תורה. היה כמו אבא אוהב, ביתו היה פתוח לכולם לעצה וברכה. מרן העיד עליו שיש לו פה קדוש ולא לעבור על דבריו". 

עוד אמר: "הרב בעדני קיבל את הידיעה בעצב רב ועל אף חולשתו הגדולה אני מקווה שהוא יגיע היום ללוויה. כל השבוע הוא ביקש לבוא לבקר את חכם שלום אבל זה לא ניתן".

רונן בשארי, מנהל אגף המבצעים במד"א סיפר לבצלאל קאהן על ההיערכות למסע הלוויה וביקש מהמאזינים להצטייד במים, להימנע מצפיפות ולהיות זהירים.

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול הרב ראובן אלבז אמר כי זהו "יום בשורה נוראה לכל עם ישראל. הוא היה כמו שלהבת של אש. כל כולו קודש. דבוק בה ובתורה כל ימיו. לא זז כמלא הנימה. באותה הדרך שקיבל מאבותיו.

"כעשר שנים המשיך את שושלת הקודש. עמד כחומה בצורה על כל דבר ודבר והקב"ה היה מסייע אותו. היה כמגדלור צופה למרחוק כל דבר ודבר. העמיד אלפי תלמידים, קרוב ל-70 שנה. 

"אנחנו צריכים הרבה רחמי שמים שתמשיך אותה להבת קודש שעיצבו אותם צדיקים מרן הגר"ע יוסף זיע"א ותלמידו נאמן ביתו חכם שלום זצוק"ל".

הרב משה רוזנגרטן, מנהל אגף החרדי במחוז ירושלים בקופת חולים כללית סיפר לבצלאל על הקשר עם מרן חכם שלום הכהן זצוק"ל:

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הגאון הרב שמואל רבינוביץ' סיפר על החיבור המיוחד שהיה למרן זצוק"ל לכותל המערבי:

רבה של אור יהודה, הרב ציון כהן: "קשה סילוקם של צדיקים כשריפת בית אלוקינו; חכם שלום זצ"ל היה אישיות מאוד מרתקת. היה משמח אלוקים ואדם".

הרב אוריאל חורי סיפר לבצלאל קאהן על השיחות האישיות עם מרן זצ"ל:

דובר מחוז ירושלים במשטרה שוחח עם "קול חי" על ההיערכות המשטרתית הגדולה למסע הלוויה:

הרב אליקים לבנון, מנכ"ל ארגון בוני עולם אמר כי מדובר ב"בוקר שחור".



0 תגובות